China town - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Els Langevelt - WaarBenJij.nu China town - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Els Langevelt - WaarBenJij.nu

China town

Door: Els en Cockie

Blijf op de hoogte en volg Els

08 December 2011 | Thailand, Bangkok

Daar ben ik weer voor een klein verslagje want we zijn vanmorgen met de boot taxi naar China town gegaan. We waren er vorige keer wel door gefietst maar nu hebben we echt bijna alles gehad. De breedste straat is ongeveer twee meter maar de meeste zijn maar 1/5 meter! Het is daar een grote massa met mensen en daartussendoor komen moeten dan ook nog de winkeltjes bevoorraden. Dat wordt gedaan met steekwagentjes of bakfietsen dus je kunt je misschien een beetje voorstellen hoe dat gaat! Om de haverklap moet je even de winkel in om die mensen erdoor te laten. Ook staan er dan nog eetkarretjes tussendoor. Je weet echt niet wat je meemaakt. Helaas kan ik nog geen foto's versturen maar die komen nog. We hebben natuurlijk ook weer een hele dosis uitlaatgassen naar binnen gewerkt, gratis en voor niks maar het was echt de moeite waard. Wat de overstromingen betreft, zien we hier nog heel veel zandzakken liggen, verzakte stopen, omhoog gekomen houten vlonders en af en toe moet je nog even over een pad zandzakken lopen omdat we dicht bij de rivier zitten. nou dat was het weer. Morgenavond vertrekken we naar bolovenland
( dat beloofd nog wat) hoewel ik niet zeker weet of we daar ontvangst hebben. Heel veel groeten

  • 08 December 2011 - 13:55

    Ria :

    Leuk hé dat China Town.

    Nog steeds veel zandzakken begrijp ik.

    Ik hoor je wellicht nog via skype met nieuws over de, inmiddels, beroemde tas.

    Liefs mij.


  • 08 December 2011 - 14:50

    Rene:

    Dus al een stuk beter als 27 okt toen wij er waren. China town was helaas voor ons toen niet bereikbaar.

  • 08 December 2011 - 14:55

    Jan Sak:

    Het zou daar niks voor mij zijn. als je niet normaal kan lopen.en die stank brrr dan liever de kou en frise lucht. toch een fijne reis ik zag dat je probeerde op skype dit is niet gelukt ik was er vandaag donderdag 8 even je was aan wezig maar ook weer niet geeft niet probeer foto,s te maken wel geen land schapjes die heb je al zo veel een ouwe heer langs de kant is leuk doeiiii Cokie en Els doe voor zichtig aan er lopen rare mensen op deze aard bol .nl

  • 08 December 2011 - 21:00

    Glenny Blom:

    Oei, het gaat nu echt beginnen. En al leuke dingetjes gezien in chinatown ??? (ik weer hebbe, hebbe, hebbe)
    Erg leuk zo'n reisverslag, en je schrijft het zo dat je haast denkt dat je het mee beleefd. Ik hou me hier wel bezig met kerstpotjes enz. Ben benieuwd naar bolovenland. xx

  • 09 December 2011 - 23:21

    Rinia:

    Leuk te lezen waar jullie zijn en wat jullie doen. Ik volg jullie zoals je ziet ook. Link van Ria ontvangen.
    Veel plezier en geniet vooral.

    Rinia

  • 12 December 2011 - 11:04

    Gerda:

    Dag Els, ik geniet echt van je reisverslag en wat schrijf je leuk !!!!

    Ondergedompeld in een andere cultuur reizen wij zo een beetje met je mee !
    Heel veel liefs
    gerda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Els

Lieve mensen, Nadat Cockie al een paar heerlijke weken heeft kunnen genieten van zijn vrijheid,en de goedheilige man 6 december weer vertrekt naar Spanje, vertrekken wij ook maar voor een avontuurlijke vakantie naar Cambodja, Vietnam en Laos om daarna heerlijk te relaxen in ons luxueus familie hotel in Thailand bij Wanna en Jos. We proberen jullie via deze site op de hoogte te houden van ons avontuur, wat het zeker zal worden zo met z'n tweetjes! Groetjes Els en Cockie

Actief sinds 05 Okt. 2011
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 21704

Voorgaande reizen:

17 Januari 2013 - 15 Maart 2013

Lekker even ertussenuit!

06 December 2011 - 08 Februari 2012

op avontuur in Laos, Vietnam, Cambodja en Thailand

Landen bezocht: