Overwinteren in Chiang Rai - Reisverslag uit Mae Chan, Thailand van Els Langevelt - WaarBenJij.nu Overwinteren in Chiang Rai - Reisverslag uit Mae Chan, Thailand van Els Langevelt - WaarBenJij.nu

Overwinteren in Chiang Rai

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

07 Januari 2014 | Thailand, Mae Chan

Lieve mensen,

Voor degene die het nog niet wisten, zijn we zondag weer vertrokken, om in ieder geval de eerste weken, weer in onze vijf sterren accomadatie te kunnen verblijven! Dat zullen weer heerlijke weken worden met mijn schoonzus en broertje!
We hebben een hele goede vlucht gehad en ook een goed hotel midden in de backpackerstreet. Een straat waar we altijd wel naar toegaan omdat het er heel gezellig is, was! Vorig jaar was het er al drukker maar zoals nu is het gewoon veel te druk! De straat is helemaal volgebouwd met koopwaar, terassen waar de muziek zo hard uitknalt dat je in een uur je oren al bedorven hebt en bij elk terras natuurlijk andere muziek! Misschien kun je je dan een veetje voorstellen hoe dat is! Maar we zijn toch weg en gelukkig hebben we een kamer helemaal achterin!
Vandaag lekker rondgestruind in het centrum, heerlijk japans gegeten voor maar 8,50 euro p.p. In een grote moll! Het was nog een vrij nieuwe moll en superlux! Als je naar de toilet moest ging je een verlicht piano trap af. Als je langzaam liep kreeg je het do, re, mi, ik schrok me rot toen ik de trap af liep. Daarna was het leuk omt te zien hoe sommige probeerden de trap heel rustig op te lopen en van boven kwamen er dan weer jonge lui aanrennen zodat hun do, re, me, weer helemaal verstoord werd. De WC was ook heel lux met een speciale spiegelruimte met zitjes waar je je haar, make-up kon bijwerken! Niet zo'n spektaculair verhaal maar ik heb echt nog nooit zoiets lux gezien in een winkelcentrum dus dat moest ik even kwijt.
Toen we vanmorgen naar de taxiboot liepen hadden ze een stuk van wel 500 m. Van een hele brede hoofdweg afgezet. Allemaal kraampjes langs de kant met spullen van de nationale kleuren van het land en grote tv schermen, mensen lagen midden op de weg te slapen op grote zeilen, of te eten, enz. enz.. Dat was vast vanwege de verkiezingen die binnenkort komen in Thailand. We zijn er dan s'avonds maar niet meer langs gegaan want we zijn gewaarschuwd voor rellen en... We hadden geen geel t'shirt!!
Morgen gaan we nog een keer naar Chinatown, ook altijd gezellig.
Mochten we nog leuke dingen meemaken dan horen jullie het weer. Overigens, daarnet op het dakterras nog een heerlijk koel glas bier gedronken bij zo'n 28 graden!!
Liefs en groetjes en een dikke kus voor Max en Jill.

  • 07 Januari 2014 - 19:17

    Martha Langevelt:

    Ha Els en Cockie, wat een leuk berichtje! Ik wist inderdaad niet dat jullie (weer) op vakantie gingen!
    Heel veel plezier en geniet ervan!
    xx Martha

  • 07 Januari 2014 - 19:21

    Ria Eikelenboom :

    Ik zit er weer middenin!! Temperaturen, drukte op straat en voordelig eten! Alleen dit soort toiletten heb ik gemist. Leuk gezellig verhaal, ik kijk uit naar het volgende

  • 07 Januari 2014 - 20:20

    Ria Langevelt:

    Lieve Els en Cockie,
    Leuk om nu al wat van jullie te horen.
    Ik wist wel dat jullie veilig waren aangekomen maar nu ben ik helemaal gerustgesteld.
    Veel plezier!
    Liefs van Ria

  • 07 Januari 2014 - 20:55

    Rien Nouwens:

    Goed te lezen dat jullie na een lange reis goed zijn aangekomen in Thailand. En dat na een enerverende zondagmiddag in zwembad de Wisselaar in Breda. Avonds moest Jill toch eens precies weten, wat ze van opa Rien had gekregen na het behalen van haar twee zwemdiplomas. Maar de volgende dag droeg ze met trots haar Hello Kitty- ondergoed. Van iedereen op school heeft ze complimenten gekregen.
    Veel plezier in Thailand en tot het volgende verslag.
    Groetjes van Marie-Louise en Rien.

  • 07 Januari 2014 - 21:04

    Carla En Kees:

    Leuk verslag wederom! Geniet ervan

  • 08 Januari 2014 - 02:25

    Jos Sak:

    Ha zusje en zwager,
    leuk dat jullie weer is ons Thaise landje zijn gearriveerd en gezellig om samen weer lekker te kokkerellen en te genieten van de Thaise zon, weer en natuur.
    laat nog wel ff weten hoelaat jullie landen zodat je niet hoeft te lopen, 5555.
    Zie jullie morgen op Mae Faluang International Airport Chiang Rai.
    Love, Us.

  • 08 Januari 2014 - 09:38

    Rinia:

    Hallo Els en Cockie,

    Ben net ook terug van een fantastische reis maar ben toch jaloers als ik dit allemaal lees.
    Geniet ervan en heel veel plezier.
    Groet,
    Rinia

  • 08 Januari 2014 - 11:19

    Jenny:

    Hoi Els en Cock,
    lijkt me vurrukkuluk om nu lekker in de zon te zitten met een koel glaasje! een hele fijne tijd toegewenst.

  • 08 Januari 2014 - 16:26

    Pauline Langevelt:

    MMMM beetje jaloers ben ik wel! 28 gr zei je!
    Ik heb een idee!
    Als jij en Cockie daar nu is gaan wonen!
    Kunnen wij ook lekker ff op bezoek bij mn broertje en mn schoonzusje ;-))
    Lijkt me een strak plan en ik denk dat er meerdere zijn die dat vinden.

    Enjoy lieverds!!!!
    xxxx

  • 08 Januari 2014 - 17:52

    Mimi:

    Hoi Els en Cockie
    Hier ook alles goed en hier zou het eind van de week gaan vriezen dus jullie zijn op tijd weg.
    groetjes Mimi.

  • 08 Januari 2014 - 18:38

    Glenny:

    hallo peppi en kokki. Goh, wat heerlijk alweer. Die luxe trap en toillet is wel iets voor mij om mn knalrode lippenstift op te doen. Wat een heerlijke temperatuur vergeleken bij olland haha. Geniets en ik kijk uit naar nieuwe lachwekkende avontuurtjes.
    Kussssssss glenn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els

Lieve mensen, Nadat Cockie al een paar heerlijke weken heeft kunnen genieten van zijn vrijheid,en de goedheilige man 6 december weer vertrekt naar Spanje, vertrekken wij ook maar voor een avontuurlijke vakantie naar Cambodja, Vietnam en Laos om daarna heerlijk te relaxen in ons luxueus familie hotel in Thailand bij Wanna en Jos. We proberen jullie via deze site op de hoogte te houden van ons avontuur, wat het zeker zal worden zo met z'n tweetjes! Groetjes Els en Cockie

Actief sinds 05 Okt. 2011
Verslag gelezen: 580
Totaal aantal bezoekers 21804

Voorgaande reizen:

17 Januari 2013 - 15 Maart 2013

Lekker even ertussenuit!

06 December 2011 - 08 Februari 2012

op avontuur in Laos, Vietnam, Cambodja en Thailand

Landen bezocht: